9.2 / 10

Verzendkosten

  • De verzendkosten binnen Nederland zijn gratis.
  • De verzendkosten voor België bedragen € 2.95
  • Wij voorzien elke bestelling groot of klein van een Postnl Track&Trace code, zodat je altijd jouw bestelling kunt volgen.
  • Jouw bestelling wordt bij ons verwerkt zodra de betaling binnen is, of indien AfterPay je heeft geaccepteerd. Indien je betaalt via de betaalmethoden IDEAL, MasterCard, Visa, Paypal en AfterPay wordt jouw bestelling dus op dezelfde werkdag verwerkt, mits je hebt besteld voor 17:00 uur. 

Bij het verzenden van al onze brievenbuspakjes en pakketten maken wij gebruik van PostNL Track&Trace.

  • Op werkdagen voor 17:00 uur besteld is dezelfde dag verzonden inclusief Track&Trace.

Uiteraard kan het door drukte bij PostNL, feestdagen of bij slechte weersomstandigheden voorkomen dat er een kleine vertraging op de levering is. PostNL doet er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren. Onderstaand zijn de levertijden welke wij in het contract met Postnl hebben afgesproken. In de meeste gevallen worden de bestellingen na het inpakken de volgende dag geleverd. Uiteraard kunnen er vertragingen bij Postnl ontstaan. Dit is dan ook de reden dat wij een levering op exact de volgende dag niet kunnen garanderen. Wat wij wel kunnen garanderen is dat onze post met de zakelijke post van Postnl mee zal gaan en daardoor voorrang krijgt op privé post. 

Bezorgmomenten

Verzending: Bezorging:
Maandag

Dinsdag

Dinsdag

Woensdag

Woensdag

Donderdag

Donderdag

Vrijdag

Vrijdag

Zaterdag

Zaterdag

Dinsdag

Zondag

Dinsdag

Wat als de levertijd niet wordt gehaald?

In 97% van de gevallen gaat alles goed en levert PostNL de pakketten binnen de beloofde levertijd. Dit betekent daarmee ook dat in 3% van de gevallen het pakket niet binnen de beloofde levertijd wordt bezorgd.

Is jouw pakket niet binnen de beloofde levertijd bezorgd, dan vragen wij je om nog even geduld te hebben. In de meeste gevallen is het pakket vertraagd op het distributiecentrum van PostNL. PostNL hanteert als richtlijn dat zij vertraagde pakketten binnen 5 werkdagen na de beloofde leverdatum alsnog proberen te bezorgen. Indien je jouw pakket niet hebt ontvangen, dan verzoeken wij je vriendelijk om 5 werkdagen te wachten.

Indien je er toch niet helemaal gerust op bent dat jouw pakket nog geleverd gaat worden of dat de termijn van 5 werkdagen is verstreken, neem dan gerust contact met ons op. Samen met PostNL zullen wij er alles aan doen om jouw bestelling alsnog zo snel mogelijk te bezorgen.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden? 

Een groot deel van onze bestellingen verpakken wij in een brievenbus pakje. De bezorger bezorgt jouw pakje (in de meeste gevallen) in de brievenbus, zodat jij hiervoor niet thuis hoeft te blijven.

Wanneer je meerdere producten hebt besteld of een hoes met toetsenbord, zal de bestelling worden verzonden via pakketpost. Hiervoor dient iemand aanwezig te zijn op het afleveradres, om het pakket in ontvangst te nemen. Ben je (onverhoopt) niet thuis? Dan laat de bezorger een briefje in de brievenbus achter met de vervolg actie. De bezorger heeft namelijk drie opties: het pakket bij de buren afleveren, het pakket op het postkantoor afleveren waar je het kan afhalen of op een later tijdstip nog een keer langskomen. 

Kan ik mijn bestelling ook volgen via Track&Trace?

Dit kan zeker! Alle verzendingen binnen Nederland en België worden voorzien van een PostNL Track&Trace code. Je ontvangt jouw persoonlijke code per e-mail nadat wij de bestelling hebben verwerkt. PostNL heeft tijd nodig om de Track&Trace code te activeren. Dezelfde avond of uiterlijk de volgende ochtend kan je zien waar jouw pakket zich bevindt en wanneer de bezorger verwacht het bij jou af te leveren.

Indien jouw Track&Trace code aangeeft dat de bestelling afgeleverd is, maar je hebt nog niks ontvangen, wees dan niet ongerust. In de meeste gevallen wordt de bestelling op een later moment alsnog geleverd. Indien je wel twijfels hebt over de aflevering, neem dan gerust contact met ons op. 

Klantenservice

Bel, mail of WhatsApp onze klantenservice in geval van vragen!  
Je kunt ons bereiken tussen 09:00 - 17:00.

 036-3333003 (09:00 - 17:00)
 klantenservice@tablettotaal.nl
 06 57961151