9.2 / 10

Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen door onze klanten

Klik op de vraag die u wilt bekijken om het antwoord te lezen.

 

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen?

Kan ik zelf een factuur downloaden en printen ?

Wat is mijn retourrecht na aankoop ?

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Hoe wordt mijn bestelling naar Belgie verzonden?

Wat als mijn zending niet is aangekomen?

Wie betaalt de verzendkosten?

Hoe werkt het met een retourzending?

Hoeveel maanden garantie krijg ik op mijn artikel?

Ik woon in België en heb wel of geen onderneming?

Kan de kleur afwijken van de kleur op mijn beeldscherm?

Wat is PU ( Litchi) leer?

Hoe breng ik een Screen Protector aan op mijn Tablet ?

Kan ik een Screen Protector overzetten naar een ander Tablet?

 

___________________________________________________________

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen?

Antwoord: direct nadat u de order heeft geplaatst en betaald sturen wij u geheel automatisch een orderbevestiging. Deze wordt verzonden naar het door u ingevoerde email adres. Heeft u geen bevestiging ontvangen dan zit deze naar alle waarschijnlijkhied in uw spambox. U dient deze orderbevestiging goed te bewaren want dat is het bewijs van uw aankoop. Indien u deze orderbevestiging nergens kunt vinden, neem dan contact met ons op via telefoonmummer 036-3333003 of per e-mail klantenservice@tablettotaal.nl

Kan ik zelf een factuur downloaden en printen?

Antwoord: indien u een account heeft aangemaakt dan kunt u in uw account facturen downloaden en printen van uw bestelling. Indien u als gast de webshop heeft verlaten dan kunt u ons via het contactformulier verzoeken een factuur te verzenden. Wilt u daarbij wel het bestelnummer opgeven. De factuur wordt verzonden naar het e-mail adres wat opgegeven is bij de orderingave.

Wat is mijn retourrecht na aankoop?

Antwoord: overeenkomstig de algemene voorwaarden en artikel 7:5 van het Burgelijk Wetboek

1 Wanneer u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, meldt u dit binnen de bedenktermijn van 30 dagen door middel van het modelformulier voor herroeping of op andere ondubbelzinnige wijze aan tablettotaal (email: retour@tablettotaal.nl) gelieve uw bestelnummer te vermelden.

2. Zo snel mogelijk, maar binnen 14 dagen vanaf de dag volgend op de in punt 1 bedoelde melding, zendt u het product terug, of overhandigt u dit aan (een gemachtigde van) tablettotaal. Dit hoeft niet wanneer tablettotaal heeft aangeboden het product zelf af te halen. U heeft de terugzendtermijn in elk geval in acht genomen wanneer u het product terugzendt voordat de bedenktijd is verstreken.

Dit recht is alleen van toepassing voor zendingen die in Nederland zijn afgeleverd. Bij koopontbinding moeten ook de gratis verstrekte artikelen ongebruikt geretourneerd worden (bijvoorbeeld screen protectors). Deze gratis producten zijn alleen geldig bij aankoop van een artikel en dienen derhalve te worden geretourneerd bij een koopontbinding

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Antwoord: indien u op een werkdag voor 17:30 uur heeft besteld en betaald dan wordt de zending nog dezelfde dag verzonden. Na 17:30 uur wordt dat de eerstvolgende werkdag.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Antwoord: artikelen die door de brievenbus passen worden verzonden met POSTNL als briefpost en alles wat niet door de brievenbus past ook met PostNL maar dan pakketdienst.

*Briefpost kent tegenwoordig ook Track en Trace deze wordt ook gewoon de volgende dag geleverd!

Let goed op: na 20:00 uur geen code ontvangen, kijk dan even in uw spambox!

Hoe wordt mijn bestelling naar Belgie verzonden?

Antwoord: hetzelfde als voor Nederland

Wat als mijn zending niet is aangekomen?

Antwoord: het is ons bekend dat sommige brievenbus pakjes te laat worden bezorgd. Dat kan diverse oorzaken hebben : Pakje is in een verkeerd verdeelcentrum terecht gekomen; Pakje is ergens blijven hangen;Pakje is onderweg gestolen; Pakje is uit uw brievenbus gehengeld. Kortom niet aan te geven door PostNL. Wat gaan wij doen? Als u na 5 dagen nog steeds geen zending heeft mogen ontvangen dan laten we door Postnl een ontvangersverklaring aanmaken en sturen wij u die toe. Na ondertekening van deze verklaring verzorgen wij een nieuwe zending. Hoe dan ook, bij tablettotaal ontvangt u te allen tijde uw bestelling.

Wie betaalt de verzendkosten?

Antwoord: verzenden binnen Nederland is altijd gratis. 

Hoe werkt het met een retourzending?

Antwoord: zie retourpagina

Hoeveel maanden garantie krijg ik op mijn artikel?

Antwoord: volgens de algemene voorwaarden krijgt u 1 jaar na aankoopdatum garantie op de bestelde producten, mits het artikel normaal is gebruikt. De verzendkosten van een retourzending na de zichttermijn van 30 dagen is voor uw rekening . Na de garantie periode kunnen wij het artikel op uw kosten laten repareren en vooraf een kosten opgaaf doen.

Ik woon in België en heb wel of geen onderneming?

Antwoord: kijk voor een antwoord op de pagina Belgische klanten

Kan de kleur afwijken van de kleur op mijn beeldscherm?

Antwoord: de kleur kan iets afwijken van de kleur op het beeldscherm, dit is helaas onoverkomelijk. De kleuren van de producten, zoals deze op iemands beeldscherm worden weergegeven zijn van veel factoren afhankelijk. Een kleur wordt op een beeldbuis (traditionele monitor) vaak iets anders weergegeven dan op een lcd-scherm (platte monitor). Daarnaast spelen de instellingen van een beeldscherm ook een rol en maakt het ook uit of je overdag of 's avonds naar je beeldscherm kijkt. Kortom, er spelen een hoop factoren een rol bij het weergeven van kleuren. Hierdoor is het dus mogelijk dat de kleur van een product iets afwijkt van de kleur die je op je beeldscherm hebt gezien. Deze afwijking proberen wij zo gering mogelijk te houden door goede professionele foto's op onze website te plaatsen, houdt er echter wel rekening mee.

Wat is PU ( Litchi) leer?

Antwoord: PU ( Litchi) is een splitleer soort en gemaakt van een dierenhuid.Het heeft een polyurethaan coating om het er uit te laten zien als een nerfleder. Meestal heeft PU-leer een glazend oppervlak en een antiek uiterlijk. PU-leer wordt onder andere voor meubelleer gebruikt. Voordeel van de coating is is dat u het met een vochtige doek kunt schoonmaken.

Hoe breng ik een Screen Protector aan op mijn Tablet ?

Antwoord: u kunt dat zien op deze video: klik

Kan ik een Screen Protector overzetten naar een ander Tablet?

Antwoord: nee dat kan niet. Als een Screen Protector eenmaal is aangebracht kunt u deze niet overzetten naar een andere Tablet, ook niet naar dezelfde Tablet. Het aanbrengen is dus éénmalig