Help jij ook mee aan een beter milieu? Voorkom onnodige retouren door eerst te controleren welke tablet jij in huis hebt. Klik op de volgende link voor de instructiewelke tablet heb ik? . Op deze manier kunnen wij jou direct de juiste hoes verzenden. Indien je toch nog vragen hebt neem dan telefonisch contact met ons op via telefoonnummer: 036-3333003 optie 1. 

Retourneren

Is jouw aankoop niet helemaal naar wens of heb je toch een verkeerde hoes besteld, stuur ons dan (binnen de zichttermijn van 14 dagen) een e-mail naar: klantenservice@tablettotaal.nl Hierna heb jij nog 14 dagen om jouw retour naar ons op te sturen via het onderstaande stappenplan. 

We verzoeken jou de bestelling in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) naar ons op te sturen. 

Hoe stuur ik mijn aankoop terug?

  1. Download en print het retourformulier hier Je mag het formulier ook met pen overnemen. 
  2. Verpak het product dusdanig goed, zodat het product tijdens te terugreis niet kan beschadigen. Beter nog om de originele verpakking te gebruiken, mits uiteraard nog in bezit.  
  3. Het retourpakket mag op eigen kosten verzonden worden naar: Tablettotaal, Gesloten Stad 22, 3823 DP Amersfoort ter attentie van: Afdeling retouren. De juiste verzendkosten kan je bekijken op bijvoorbeeld de webiste van Postnl, DHL GLS of een andere aanbieder. Gemiddeld kost een beievnbuspakje € 4,50 en een Pakket € 7.25.
  4. Vergeet niet om het retourformulier toe te voegen aan de retourzending en mail ons van te voren dat je een retourzenidng gaat opsturen. Dit kan op: klantenservice@tablettotaal.nl .
  5. Wil jij je geld teurggestort hebben? Laat ons dat dan weten door dit aan te geven op het retourformulier. Na ontvangst van jouw retour, controleren wij deze en indien akkoord bevonden storten wij het bedrag binnen enkele dagen terug op jouw rekening. Omruilen? Lees dan de onderstaande tekst, zodat je precies wete hoe dat in z'n werk gaat.

Wat gebeurd er wanneer ik mijn product wil omruilen?

  1. Geef op het herroepingsformulier/retourformulier duidelijk aan voor welk product je het wilt omruilen en mail dit formulier naar klantenservice@tablettotaal.nl  en/of voeg dit formulier toe aan de retourzending. 
  2. Nadat wij jouw pakket hebben ontvangen sturen we (doordeweeks) direct het juiste product naar jou toe. Deze ontvang je met 1 tot 2 werkdagen. 
  3. Wil jij het omruilen voor een goedkoper product? Dan storten wij het overgebleven bedrag binnen drie werkdagen op het bij ons bekende rekeningnummer. 
  4. Kies jij voor een duurder product, dan sturen wij jou een betaalverzoek d.m.v. een eBill. na ontvangst van de betaling sturen wij het product direct naar jou op.

Het kan voorkomen dat wij het door jou gekozen product niet meer in voorraad hebben. Indien dit het geval is dan nemen wij direct contact met jou op om te kijken naar een alternatief. 

Wat moet ik doen wanneer mijn product niet naar behoren werkt? 

  1. Stuur een e-mail naar klantenservice@tablettotaal.nl en geef in de e-mail aan wat er aan de hand is. Maakt het toetsenbord geen verbinding? Werkt je kabel niet (goed), past je tablet of iPad niet goed in de hoes? Of ervaar je een ander probleem? Wellicht kunnen we dit per e-mail of telefonisch voor je oplossen en hoef je dus niks terug te sturen.
  2. Vermeld jouw bestelnummer met je vraag/opmerking in de e-mail en ontvang binnen 1 werkdag een reactie. Uiteraard zijn we ook telefonisch bereikbaar via 036-3333003.

Oeps! Ik heb mijn product toch teveel gebruikt binnen de 14 dagen zichttermijn!

Heb je jouw product toch teveel gebruikt en bevat deze gebruikssporen? Ook dan kun je op onze service rekenen. Je ontvangt dan alsnog maximaal 65% van het oorspronkelijke aankoopbedrag. Dit is uiteraard afhankelijk van de daadwerkelijke gebruikssporen en eventuele opgelopen schade.

Ik wil mijn product voor garantie buiten de zichttermijn retourneren, wat nu?

  1. Stuur een e-mail naar klantenservice@tablettotaal.nl en geef in de e-mail aan wat er aan de hand is. Maakt het toetsenbord geen verbinding? Werkt je kabel niet (goed)? Of ervaar je een ander probleem? Wellicht kunnen we dit per e-mail of telefonisch voor je oplossen en hoef je dus niks terug te sturen.
  2. Vermeld jouw bestelnummer met je vraag/opmerking in de e-mail en ontvang binnen 1 werkdag een reactie. Uiteraard zijn we ook telefonisch bereikbaar via 036-3333003.

Contact informatie:

Tablettotaal
Gesloten Stad 22 
3823 DP Amersfoort, Nederland

 036-3333003  (09:00 - 17:00)
 klantenservice@tablettotaal.nl
  06 23645685 for Whatsapp