9.2 / 10

Help je ook mee aan een groener milieu? Voorkom onnodig retourneren en check eerst even welke iPad of tablet je precies hebt door op de link te klikken ben je niet helemaal zeker welke tablet je hebt . Zo kunnen wij jou direct de juiste hoes sturen. Kom je er toch niet helemaal uit en heb je liever telefonische hulp, bel ons dan gerust even op via 036-3333003.

Jouw producten retourneren?

Is jouw aankoop toch niet helemaal naar je zin, past hij niet of heb je de verkeerde bestelling ontvangen? Dan laat je ons dit weten binnen de zichttermijn van 14 dagen door een e-mail te sturen naar retour@tablettotaal.nl. Vervolgens heb je nog 14 dagen om jouw bestelling te retourneren via het onderstaande stappenplan.

Wij willen jou verzoeken de bestelling wel in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) naar ons te verzenden.

Hoe retourneer ik mijn product?

  1. Download en print hier het herroepingsformulier. Het formulier kan eventueel ook overgenomen worden op een papier.
  2. Gebruik een verpakking die het product de juiste bescherming geeft om te voorkomen dat deze beschadigd tijdens verzending. Bij voorkeur de originele verzendverpakking. 
  3. Je kunt het pakketje gefrankeerd terugsturen naar: tablettotaal, Xenonstraat 156, 1362 GH Almere t.a.v. Afdeling retouren.
  4. Doe de retourzending in een brievenbus langs de weg. Indien de zending te groot is dien je deze te retourneren met pakketpost.
  5. Wil je jouw geld terug? Na ontvangst van jouw retour staat het betaalde bedrag binnen 3 werkdagen terug op het bij ons bekende rekeningnummer. Liever omruilen? Lees hieronder hoe dat werkt.

Wat gebeurd er wanneer ik mijn product wil omruilen

  1. Geef op het herroepingsformulier duidelijk aan voor welk product je het wilt omruilen en mail dit retourformulier naar retour@tablettotaal.nl
  2. Nadat wij jouw pakket hebben ontvangen, heb je het nieuwe product in de meeste gevallen binnen 1 tot 2 werkdagen in huis. 
  3. Ga je het omruilen voor een goedkopere optie? Het restbedrag ontvang je binnen 3 werkdagen na ontvangst op je rekening.
  4. Kies je voor een duurder product? Je ontvangt van ons een betaalverzoek (e-bill) voor het restantbedrag via de e-mail. Na het ontvangen van je betaling sturen wij het product direct op.

Het kan gebeuren dat wij het gewenste product niet meer op voorraad hebben of uit het assortiment is, in dit geval nemen wij contact op om te kijken voor een alternatief.

Wat moet er gebeuren wanneer mijn product niet naar behoren werkt?

Wanneer een product niet naar behoren werkt, dan kunnen er meerdere dingen aan de hand zijn, ook hier willen we jou vragen met ons mee te denken aan een groener milieu. Neem dus eerst even contact met ons op voordat je het retour wilt sturen.

  1. Stuur een e-mail naar klantenservice@tablettotaal.nl en geef in de e-mail aan wat er aan de hand is. (Maakt het toetsenbord geen verbinding? Werkt je kabel niet (goed), past je tablet of iPad niet goed in de hoes? Wellicht kunnen we het telefonisch al voor je oplossen en hoef je dus niks terug te sturen.
  2. Vermeld jouw bestelnummer met je vraag/opmerking in de e-mail en ontvang binnen 1 werkdag een reactie. Uiteraard zijn wij ook telefonisch bereikbaar.

Wat gebeurd er wanneer ik mijn bestelling wil herroepen?

Is het product toch niet helemaal wat je in gedachte had? Geen probleem!

Daar doen wij helemaal niet moeilijk over. 

  1. Vul het daarvoor bestemde herroepingsformulier/retourformulier in en stuur deze als bijlage mee in een e-mail naar retour@tablettotaal.nl
  2. Zodra wij jouw pakket in goede orde hebben ontvangen dan storten wij het bedrag binnen 3 werkdagen terug, op het bij ons bekende rekeningnummer. Wij hanteren dezelfde betaalwijze die jij hebt gebruikt bij de bestelling.

Oeps! Ik heb mijn product toch teveel gebruikt binnen de 14 dagen zichttermijn!

Heb je jouw product toch teveel gebruikt en is deze niet meer als nieuw? Ook dan kun je op onze service rekenen. Je ontvangt dan alsnog maximaal 65% van het oorspronkelijke aankoopbedrag. Dit is uiteraard afhankelijk van de daadwerkelijke gebruikerssporen en eventuele opgelopen schade.

Ik wil mijn product voor garantie buiten de zichttermijn retourneren, wat nu?

Wanneer een product niet naar behoren werkt, dan kunnen er meerdere dingen aan de hand zijn, ook hier willen we jou vragen met ons mee te denken aan een groener milieu. Neem dus eerst even contact met ons op voordat je het retour wilt sturen.

Contactinformatie

tablettotaal
Xenonstraat 156 
1362 GH Almere

 036-3333003 (09:00 - 17:00)
 klantenservice@tablettotaal.nl
 06 57961151