Informatie vanuit PostNL

Het coronavirus zorgt voor uitzonderlijke omstandigheden. Aandacht voor mensen en onze samenleving is belangrijker dan ooit. Het bezorgen van post, pakketten en andere zendingen voor onze klanten draagt bij aan het in stand houden van het maatschappelijke verkeer. Daarom blijven we op verantwoorde wijze in Nederland bezorgen. We nemen extra maatregelen om de verspreiding van het virus te voorkomen. Helaas komt het nu vaker dan ooit voor dat er vertragingen ontstaan op pakketten en brievenbuspakjes. Er zijn bij Postnl minder werknemers (vanwege het Covid-19 virus) en er is top drukte, omdat bijna iedereeen online besteld. De drukte is nu al weken vergelijkbaar met de drukte bij Kerst. We vragen u dan ook om begrip te hebben voor deze situatie. 

Al onze zendingen worden altijd op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdagavond opgehaald door de ophaaldienst  van Postnl. Vanwege deze extreme veranderingen in het land ontstaan er vertragingen op de depo's van Postnl. Dit betekent dat zendingen een dag vertraging kunnen oplopen (zeker niet altijd het geval). Deze zendingen worden dezelfde avond dan ook niet ingescand en zijn daarmee ook nog niet te volgen. Tot nu toe worden deze vertraagde zendigen de volgende avond wel ingescand en worden ze vaak met 1 of 2 dagen vertraging alsnog bezorgd. Wij vragen u namens tablettotaal dan ook begrip te hebben voor deze situatie.

Gegevens tablettotaal

tablettotaal
Xenonstraat 156
1362 GH Almere
KvK nummer :67056628,
BTW nummer: NL129930829B01

Klantenservice:

Bereikbaar op werkdagen van 9:00 uur tot 17:00 uur

 036-3333003 (09:00 - 17:00)
 klantenservice@tablettotaal.nl
 06 57961151

Voor vragen neem dan gerust contact met ons op. 

   

Bewaren

Bewaren