9.2 / 10

Help je ook mee aan een groener milieu? Voorkom onnodig retourneren en check eerst even welke iPad of tablet je precies hebt door op de link te klikken ben je niet helemaal zeker welke tablet je hebt . Zo kunnen wij jou direct de juiste hoes sturen. Kom je er toch niet helemaal uit en heb je liever telefonische hulp, bel ons dan gerust even op via 036-3333003.

Retourzending

Downloads

herroepinsformulier_en_retourproces

Gratis jouw producten retourneren?

Is jouw aankoop toch niet helemaal naar je zin, past hij niet of heb je de verkeerde bestelling ontvangen? Dan kun je dit binnen de 30 dagen zichttermijn, na ontvangst van je product, bij ons melden via retour@tablettotaal.nl en jouw aankoop gratis retourneren! Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product terug te sturen. Klanten buiten Nederland betalen binnen de zichttermijn een bedrag van € 5,95.

Wij willen jou verzoeken de bestelling wel in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) naar ons te verzenden en enkel jouw retour via retour@tablettotaal.nl te doen.

Op eigen initiatief geretourneerde producten, worden de verzendkosten niet van vergoed.

Hoe retourneer ik mijn product?

  1. Meld je retour aan via retour@tablettotaal.nl en stuur het ingevulde retourformulier mee, zodat wij precies weten wat we moeten doen. 
  2. Weet je niet hoe je een retourformulier digitaal moet invullen, geen probleem. Stuur dan even een e-mail naar retour@tablettotaal.nl met jouw naam, adres, telefoonnummer, klantnummer (deze staat vermeld in de bestelbevestiging die je per e-mail van ons hebt ontvangen). Zo kunnen wij gemakkelijk jouw gegevens erbij pakken en nemen wij contact met je op voor een verdere afhandeling.
  3. Wil je jouw retour snel afgehandeld hebben? Des te completer jouw retourmelding, hoe eerder wij de retourmelding voor jou in orde kunnen maken.
  4. Wacht vervolgens met het verzenden tot je de juiste instructies en het verzendlabel van ons hebt ontvangen.
  5. Gebruik een verpakking die het product de juiste bescherming geeft om te voorkomen dat deze beschadigd tijdens verzending. Bij voorkeur de originele verpakking. (wij zullen aangeven of dit onder brievenbuspost of pakketpost valt).
  6. Print vervolgens de verzendlabel uit die je via de e-mail van ons hebt ontvangen en plak deze op de verpakkingsdoos of envelop.
  7. Lever vervolgens het pakket af bij een PostNL afhaalpunt. Je ontvangt een verzendbewijs, bewaar deze goed totdat wij jouw retourzending hebben verwerkt. 
  8. Wil je jouw geld terug? Na ontvangst van jouw retour staat het betaalde bedrag binnen 3 werkdagen terug op het bij ons bekende rekeningnummer. Liever omruilen? Lees hieronder hoe dat werkt.

Wat gebeurd er wanneer ik mijn product wil omruilen

  1. Geef duidelijk aan voor welk product je het wilt omruilen in de e-mail naar retour@tablettotaal.nl
  2. Nadat wij jouw pakket hebben ontvangen, heb je het nieuwe product in de meeste gevallen binnen 1 tot 2 werkdagen in huis. 
  3. Ga je het omruilen voor een goedkopere optie? Het restbedrag ontvang je binnen 3 werkdagen na ontvangst op je rekening.
  4. Kies je voor een duurder product? Je ontvangt van ons een betaalverzoek voor het restantbedrag via de e-mail. Na het ontvangen van je betaling sturen wij het product direct op.

Het kan gebeuren dat wij het gewenste product niet meer op voorraad hebben of uit het assortiment is, in dit geval nemen wij contact op om te kijken voor een alternatief.

Wat gebeurd er nadat jullie mijn niet werkende product hebben ontvangen?

Wanneer een product niet naar behoren werkt, dan kunnen er meerdere dingen aan de hand zijn, ook hier willen we jou vragen met ons mee te denken aan een groener milieu. Neem dus eerst even contact met ons op voordat je het retour wilt sturen.

  1. Stuur een e-mail naar retour@tablettotaal.nl en geef in de e-mail aan wat er aan de hand is. (maakt het toetsenbord geen verbinding? Werkt je kabel niet (goed), past je tablet of iPad niet goed in de hoes? Wellicht kunnen we het telefonisch al voor je oplossen en hoef je dus niks terug te sturen.
  2. Vermeld jouw contactgegevens in de e-mail en dan krijg je van ons binnen 1 werkdag een reactie.

Binnen de 30 dagen zichttermijn is jouw retour natuurlijk helemaal gratis.

Is jouw retouraanvraag buiten de 30 dagen zichttermijn? Geen zorgen, ook dan laten wij je niet zitten. Stuur ons alsnog een e-mail naar retour@tablettotaal.nl en dan ontvang je van ons een retourlabel met korting op de verzendkosten via Postnl. Brievenbuspakje met track and trace € 2,95 i.p.v. € 4,35 en een pakket met track and trace € 5,25 i.p.v. € 6,95.

Wat gebeurd er wanneer ik mijn bestelling wil herroepen?

Is het product toch niet helemaal wat je in gedachte had? Geen probleem!

Daar doen wij helemaal niet moeilijk over. Ook dan kun je jouw product binnen de 30 dagen zichttermijn gratis retourneren.

  1. Stuur een e-mail naar retour@tablettotaal.nl en vul het daarvoor bestemde herroepingsformulier/retourformulier in.
  2. Binnen 1 werkdag ontvang je van ons een bericht.
  3. Zodra wij jouw pakket in goede orde hebben ontvangen dan storten wij het bedrag binnen 3 werkdagen terug, op het bij ons bekende rekeningnummer. Wij hanteren dezelfde betaalwijze die jij hebt gebruikt bij de bestelling.

Wat is een zichttermijn

Klik hier voor een uitgebreide uitleg m.b.t. de zichttermijn. Na de 30 dagen zichttermijn is het retourneren niet meer gratis en zijn de verzendkosten voor de klant.

Oeps! Ik heb mijn product toch teveel gebruikt binnen de 30 dagen zichttermijn!

Heb je jouw product toch teveel gebruikt en is deze niet meer als nieuw? Ook dan kun je op onze service rekenen. Je ontvangt dan alsnog maximaal 65% van het oorspronkelijke aankoopbedrag. Dit is uiteraard afhankelijk van de daadwerkelijke gebruikerssporen en eventuele opgelopen schade.

Contactinformatie

tablettotaal
Xenonstraat 156 
1362 GH Almere

 036-3333003 (09:00 - 17:30)
 klantenservice@tablettotaal.nl
 06 57961151