Prijs, Kwaliteit en Service van TabletTotaal
Winkelwagen
winkelwagen
Artikel - € 0,00

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

subtotaal
€ 0,00

Veel gestelde vragen

Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen door onze klanten

Klik op de vraag die u wilt bekijken om het antwoord te lezen.

 

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen?

Kan ik zelf een factuur downloaden en printen ?

Wat is mijn retourrecht na aankoop ?

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Hoe wordt mijn bestelling naar Belgie verzonden?

Hoe lang is de overkomstduur, ofwel wanneer wordt mijn zending aangeboden?

Wat als mijn zending niet is aangekomen?

Wie betaalt de verzendkosten?

Hoe werkt het met een retourzending?

Kan ik via een Bankoverschrijving betalen?

Hoe kan het dat de lens wazig wordt nadat ik mijn iPhone van een nieuwe glazen achterkant heb voorzien?

Hoeveel maanden garantie krijg ik op mijn artikel?

Ik woon in België en heb wel of geen onderneming?

Kan de kleur afwijken van de kleur op mijn beeldscherm?

Heeft U een Jailbreak handleiding voor de iPhone-iPad?

Wat is PU ( Litchi) leer?

Hoe breng ik een Screen Protector aan op mijn Tablet ?

Kan ik een Screen Protector overzetten naar een ander Tablet?

Hoe kan ik een extern toetsenbord koppelen aan mijn Samsung Galaxy Tab PRO ?

 

___________________________________________________________

Antwoord: Direct nadat u de order heeft geplaatst en betaald sturen wij u geheel automatisch een orderbevestiging. Deze wordt verzonden naar het door u ingevoerde email adres. Heeft u geen bevestiging ontvangen dan zit deze naar alle waarschijnlijk in uw spambox. U dient deze orderbevestiging goed te bewaren want dat is het bewijs van uw aankoop. Indien u deze orderbevestiging nergens kunt vinden, neem dan contact met ons op via telefoonmummer 036-3333003 of per email contactformulier@tablettotaal.nl

Antwoord: Indien u een account heeft aangemaakt dan kunt u in uw account facturen downloaden en printen van uw bestelling .Indien u als gast de webshop heeft verlaten dan kunt u ons via het contact formulier verzoeken een factuur te verzenden. Wilt u daarbij wel het bestelnummer opgeven. De factuur wordt verzonden naar het email adres wat opgegeven is bij de orderingave.

Antwoord: Overeenkomstig de algemene voorwaarden en artikel 7:5 van het Burgelijk Wetboek

1 Wanneer u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, meldt u dit binnen de bedenktermijn van 14 dagen door middel van het modelformulier voor herroeping of op andere ondubbelzinnige wijze aan tablettotaal (email: contactformulier@tablettotaal.nl) gelieve uw bestelnummer te vermelden.

2. Zo snel mogelijk, maar binnen 14 dagen vanaf de dag volgend op de in punt 1 bedoelde melding, zendt u het product terug, of overhandigt u dit aan (een gemachtigde van) tablettotaal. Dit hoeft niet wanneer tablettotaal heeft aangeboden het product zelf af te halen. U heeft de terugzendtermijn in elk geval in acht genomen wanneer u het product terugzendt voordat de bedenktijd is verstreken.

Dit recht is alleen van toepassing voor zendingen die in Nederland zijn afgeleverd.Bij koopontbinding moeten ook de gratis verstrekte artikelen ongebruikt geretourneerd worden( bijvoorbeeld screen protectors). Deze gratis producten zijn alleen geldig bij aankoop van een artikel en dienen derhalve te worden geretourneerd bij een koopontbinding

Antwoord: Indien u op een werkdag voor 17:30 uur heeft besteld en betaald dan wordt de zending nog dezelfde dag verzonden. Na 17:30 uur wordt dat de eerstvolgende werkdag.

Antwoord: Artikelen die door de brievenbus passen worden verzonden met POSTNL als briefpost en alles wat niet door de brievenbus past ook met PostNL maar dan pakketdienst.

*Briefpost kent tegenwoordig ook Track en Trace. Echter bij het gewicht van 0 tot 100 gram werken wij met de gewone post zonder track and trace. LET OP: de bezorgtijd van de gewone post, zonder track and trace, ligt tussen de 1 - 3 dagen. Weegt uw bestelling zwaarden dan 100 gram, dan zit er ook bij de briefpost een track and trace code bij, deze wordt dan de volgende dag geleverd!

Let goed op: na 19.00 uur geen code ontvangen, kijk dan even in uw spambox!

Antwoord: Het zelfde als voor Nederland

Antwoord: Wij versturen iedere dag honderden pakjes. Deze worden dezelfde dag (indien voor 17:30 uur besteld) electronisch bij PostNL aangemeld.

Antwoord: Het is ons bekend dat sommige brievenbus pakjes te laat worden bezorgd. Dat kan diverse oorzaken hebben : Pakje is in een verkeerd verdeelcentrum terecht gekomen; Pakje is ergens blijven hangen;Pakje is onderweg gestolen; Pakje is uit uw brievenbus gehengeld. Kortom niet aan te geven door PostNL. Wat gaan wij doen? Als u na 5 dagen nog steeds geen zending heeft mogen ontvangen dan gaan we een proces verbaal laten opmaken en de zaak verder met u afhandelen. Er zijn bij ons gevallen bekend waarbij de zending sterk werd vertraagd ( tot max 3 weken) en alsnog afgeleverd werd. 

Antwoord: Verzenden binnen Nederland is altijd gratis. U betaalt de verzendkosten voor een retourzending ( zie ook algemene voorwaarden en onze link retouren onderaan onze homepage).

Antwoord: zie retourpagina (link) onderaan onze homepage.

Antwoord: Ja dat kan. Informatie geven wij u per email.

Antwoord: U bent vergeten om de plastic beschermfolie aan de binnenzijde te verwijderen

Antwoord: Volgens de algemene voorwaarden krijgt u 3 maanden na aankoopdatum garantie op electronische of mechanische gebreken , mits het artikel normaal is gebruikt. De verzendkosten van een retourzending is voor uw rekening . Na de garantie periode kunnen wij het artikel op uw kosten laten repareren en vooraf een kosten opgaaf doen. Voor merk producten krijgt u 1 jaar garantie (afhankelijk van het product).

Antwoord: Kijk voor een antwoord op de pagina "Belgische klanten " helemaal onderin op de voorpagina ( Bij verzending & Retouren)

Antwoord: De kleur kan iets afwijken van de kleur op het beeldscherm, dit is helaas onoverkomelijk. De kleuren van de producten, zoals deze op iemands beeldscherm worden weergegeven zijn van veel factoren afhankelijk. Een kleur wordt op een beeldbuis (traditionele monitor) vaak iets anders weergegeven dan op een lcd-scherm (platte monitor). Daarnaast spelen de instellingen van een beeldscherm ook een rol en maakt het ook uit of je overdag of 's avonds naar je beeldscherm kijkt. Kortom, er spelen een hoop factoren een rol bij het weergeven van kleuren. Hierdoor is het dus mogelijk dat de kleur van een product iets afwijkt van de kleur die je op je beeldscherm hebt gezien. Deze afwijking proberen wij zo gering mogelijk te houden door goede professionele foto's op onze website te plaatsen, houdt er echter wel rekening mee.

Antwoord: Ja deze kunt u hier gratis downloaden

Antwoord: PU ( Litchi) is een splitleer soort en gemaakt van een dierenhuid.Het heeft een polyurethaan coating om het er uit te laten zien als een nerfleder. Meestal heeft PU-leer een glazend oppervlak en een antiek uiterlijk. PU-leer wordt onder andere voor meubelleer gebruikt. Voordeel van de coating is is dat u het met een vochtige doek kunt schoonmaken.

Antwoord: U kunt dat zien op deze video: klik

Antwoord: Nee dat kan niet. Als een Screen Protector eenmaal is aangebracht kunt u deze niet overzetten naar een andere Tablet, ook niet naar hetzelfde Tablet. Het aanbrengen is dus éénmalig

Antwoord:Anders dan bij de iPads en Samsung Tab 1,2,3,4,en S moet u de toetsenbord instelling van de Tab PRO zo instellen dat de TabPRO via Bluetooth kan communiceren met een extern toetsenbord.De handleiding van de T320 TabPRO kunt u hier downloaden ( let op is een groot bestand 9mb in pdf formaat (kijk op bladzijde 41)